Kan ik een product retourneren?

Koershoesje.nl doet er alles aan om een kwalitatief goed product aan jou te leveren. Mocht je bestelling even goed niet aan jouw verwachting voldoen dan kan je deze binnen 30 dagen retourneren. In het kader van de Wet Kopen op Afstand heb je na aflevering van het product een bedenkperiode van 30 dagen.

Wat zijn de retourkosten?
Binnen 30 dagen mag een product, indien ongebruikt en in originele staat en met originele toebehoren, worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden. De verzendkosten voor het terugsturen dien je zelf te voldoen. Tevens hoor je het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren. Onvoldoende gefrankeerde post worden niet teruggenomen. Bij retourneren zal (indien niet vervangen door een ander artikel) het retour te ontvangen bedrag (exclusief de verzendkosten) na ontvangst binnen 7 dagen aan je worden overgemaakt. Kijk voor het retouradres onder aan de website.

Maken jullie gebruik van een retourbon?
Bij ieder pakket dat koershoesje.nl levert zit een retourbon. Het is niet verplicht maar ik waardeer het zeer als je op de retourbon aangeeft welke artikelen je retour stuurt en waarom.

Kan ik een artikel ruilen?
Ja, je kunt een artikel ruilen. De goederen dienen in originele staat te zijn, d.w.z. onbeschadigd en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Bij het ruilen van een artikel neemt Koershoesje.nl eenmalig de verzendkosten voor het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening. Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen, ongeacht de reden van het retour sturen.

Wat te doen bij  een foutieve levering?
Mocht je onverhoopt het verkeerde artikel hebben ontvangen, dan zal dit uiteraard kosteloos worden opgelost.

Staat jouw vraag er niet bij? Of heb je een opmerking of suggestie?
Hiervoor vul je het contactformulier in.

Close Menu
×
×

Cart